Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

Csak tíz összefüggő mondat...

2009. november 18. - Latz von W.

Amíg nem kaptuk ki őket leosztályozva, addig nem akartam kirakni a blogba a cikkeimet, mostanra ez megtörtént, úgyhogy folytatom is az újságíró tanfolyamon írt jobb munkáim publikálását.

Kezdésként íme legelső munkám, amit még szeptemberben kellett leadnunk. Nem tartozik egyik műfajba sem, a feladat csak annyi volt, hogy írjunk 10 egymással összefüggő (egymásből következő) mondatot. Nem is volt olyan egyszerű, mint amilyennek első olvasásra tűnhet. Mindenestre vicces kis történetet kerekítettem belőle. :D

Hazafelé baktatva belebotlottam egy kőbe. Szerencsésen megmenekültem az orra eséstől, majd visszanéztem a kőre. Nem egyszerű kő volt, olyan nagyon érdekes alakja volt. Olyan lúdtalp alakja volt. Pont olyan lúdtalpas volt, mint a lábam, amivel belerúgtam. Hatalmasat rúgtam bele, szállt mintha ágyúból lőtték volna ki, aztán egy nagy csörrenésre lettem figyelmes. A kő egy autó szélvédőjén landolt. Gyanús külsejű emberek tűntek elő az autóból. Az emberek közelítettek, én meg távolodtam. Az aznap estét a baleseti sebészeten töltöttem...

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr391594603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása