Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

Meeting - élménybeszámoló

2009. december 06. - Latz von W.

A rave.hu fórumán azt olvastam, hogy nagyon sokak szerint az utóbbi időszak legjobb rave-partyján vagyunk túl. Hát kövezzetek meg, de én nem éreztem olyan kiemelkedően jónak a bulit. Nem volt rossz, de volt már jobb is. Mondjuk az is lehet, hogy ha kicsit kipihentebben érkezek, akkor másképp látom, de mindegy. Ez sajnos a pénteki bulik velejárója, nem tudsz úgy rápihenni, mint egy szombat estire.

Jó volt viszont, hogy ezúttal végre nem egyedül indultam el a Diesel Clubba. Az amúgy főleg punkban, rockban otthonosan mozgó öcsém, Tamás is gyarapította ideiglenesen az este raverlétszámát. Hogy tud egy rocker happy hardcore-ra tombolni? Nos, "A hardcore és a punk közel állnak egymáshoz keménységben és intenzitásban", hogy a DJ Paul Elstakkal egykor sikeresen kollaboráló Teenage Warning nevű punk-együttes tagjait idézzük, és valóban! Öcsém meg is találta a maga kedvenc fellépőjét Protonic személyében. :D

De kezdjük az elejétől! Olyan 23-23:30 körül érkeztünk, bemelegítésként bedobtunk Tamással egy-egy korsó Sopronit (a meglepő az volt, hogy aztán az egész este folyamán egyetlen továbbit sem... XD), közben poénkodtunk a partiarcokon és hallgattuk a nagyteremből kihallatszó egész korrekt számokat. Kapunyitástól 2 óráig hands up volt a nagyteremben, de mivel elsősorban nem e stílus miatt érkeztünk, nem is nagyon fordultunk meg az egyébként tömött main floor-on. A sörök legurítása után kis pisiszünet közbeiktatásával célba is vettük a kistermet, ahol épp Futurewave táncoltatta meg a népet iszonyú pörgős, a végére 190 BPM-mel is száguldó műveivel. Utána következett a classic-kívánságműsor, ami nagyon jó ötlet volt a szervezők részéről - egy órányi tömény klasszikus happy hardcore a stílus aranykorszakából! Ezután DJ Flatline állt a pult mögé, nekem az ő szettje tetszett leginkább. Rendesen meglepett a felturbósított régi trance-ekkel (Cosmic Gate - Exploration of Space és Tiësto - Lethal Industry 170 BPM-en, OMG!), a 3 Axis-féle The Kids Aren't Alright-nak meg még egy gitárbetétes számnak (ami sajnos nem tudom mi volt :S) pedig külön nagyon örültem - hát még a tesóm! :)

BlasterNOXról teljes egészében lemaradtam, mivel 2-től kezdődött a nagyteremben a hardstyle-banzáj, amit már nagyon vártam, és amit szinte végigugráltam. Tamás annyira nem bírta a fájós bokájával, de kurva jól elvoltunk. Leizzadtam rendesen, a lábam meg fájt is rendesen szombaton... Nagyon kellett már ez a kis durvulás, még ha csak egy órás is volt. HARDSTYLE, BABY! ;P

Mit hagytam ki? Ó, igen: a minimal techno teremről inkább nem szólnék semmit, oda csak ledőlni mentünk a tesómmal. Borzalmas volt, én nem tudom, hogy lehet szeretni ezt a fajta zenét. Zene? Inkább hallgathatatlan fos, még az electro-house okádékoknál is szarabb.

A hardstyle-szett után, valamivel 3 óra után léptünk le. A hazajutásunk is egy szép sztori, de az már egy másik történet, amire nem biztos, hogy kíváncsiak vagytok... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr471578896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása