Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

Latz a Tumblren és egyéb blogosságok

2011. április 23. - Latz von W.

Mostanában elég gyakran előfordult, hogy nem volt kedvem/időm írni, vagy csak olyan apróságokat osztottam volna meg, amik nem biztos, hogy megérdemeltek volna egy posztot itt a blogon. Ezt a továbbiakban kiküszöbölendő regisztráltam a Tumblrre, ahol lényegesen egyszerűbb rövid szövegeket, idézeteket, képeket, videót, akármit megosztani, mint itt. Tumblren itt érhettek el: http://latz.tumblr.com/

Azért nem maradtok bejegyzés nélkül itt, a hagyományos blogomon sem, van például jónéhány félbemaradt/meg sem kezdett posztom, amelyeket valószínűleg majd a jövő hónap során visszadátumozva fogok publikálni. Szóval érdemes lesz majd lefelé görgetni.

Egyébiránt komolyan elgondolkoztam azon, hogy költöztessem-e a blogot. Épp Lynny blogját olvastam, amikor eszembe jutott, hogy még anno 2005-2006 körül én is a freeblogon kezdtem blogolgatni, scooterfire álnéven. Kíváncsi voltam, változott-e a rendszer azóta és lám-lám! Sokkal barátságosabb az admin felület, mint itt, a blog.hu-n, nekem ismerős is, mert a Népsport blogok is ugyanazt a motort használják. Kipróbáltam a Blogger.com szolgáltatását is, szintén pozitív. Az egyetlen dolog, ami egyelőre itt tart, az maga a domainnév: latz.blog.hu. Kell ennél egyszerűbb?

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr462849862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Latz von W. 2011.07.18. 14:47:55

Tegnap töröltem magam tumblrről, úgyhogy az első bekezdést vegyétek meg nem írtnak... :P
süti beállítások módosítása