Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

Élménybeszámoló: PLUR!

2011. április 26. - Latz von W.

Sajnos nem sikerült túl jól ez a húsvéti party, maximum attól lesz emlékezetes, ahogy zárult... Én későn, éjfél után érkeztem, mert az electróra nem igazán voltam voltam kíváncsi. Gondoltam, hogy húsvét lévén kevesen leszünk, na de hogy ennyire... A hely egyébként szerintem abszolút pozitívum, jöhetünk máskor is az új Kashmir Undergroundba. Ami az esemény buli részét illeti: RikeR jól belecsapott a lecsóba, talán túlságosan is --> Marc Smith - Slight kezdésnek, vááááá! :D Furcsák voltak a dubsteppes és tört betétek, de tetszettek. Azután, mikor torzultak a dobok, az volt szerintem a legjobb rész.

BlasterNOX szettje is jó volt, csak a tömeg (már amilyen tömeg neorave-eken lenni szokott :D), na, hát az hiányzott nagyon. DJ Flatlinetól a klasszikusokat hallhattuk, nem okozott csalódást. Aztán korai zárás érthető módon, ha jól számoltam heten maradtunk a tánctéren a végére. Ez van... Azért nem volt rossz, nekem legalábbis nagyon hiányzott már egy kis rave-ület. Legközelebb remélhetőleg picit többen leszünk...

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr62857631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása