Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

Véget ért a nyár...

2008. szeptember 21. - Latz von W.

Vége a nyárnak. Az elmúlt hét időjárása végleg meggyőzött erről. Itt van az ősz, itt van újra...

Érdekes nyár volt. Ez volt az első nyaram, hogy nem voltam nyaralni (a három napos balatonkeresztúri buli nem igazán nevezhető annak...); hogy nem volt semmiféle bográcsos vagy szalonnasütős kerti parti nálunk; évek óta az első, hogy nem mentünk kirándulni a Pilisbe; ezúttal nem mentünk focizni sem valamilyen nyári kupára. Nem jött el a nagy szerelem sem ezen nyáron...

Ezek miatt a dolgok miatt kicsit olyan érzésem van, mintha nem is lett volna nyár. Viszont tudtam, hogy nagy valószínűséggel ez lesz egy ideig az utolsó klasszikus, hosszú vakációm, mivel tanulmányaimat (egyenlőre?) befejeztem, és vár rám a munka, a nagybetűs élet, ahogy tanáraink mondták sokat. És talán éppen ezért ez volt az első olyan nyaram, amikor igazán értékeltem azokat a napokat, órákat, perceket, amik igazán jól sikerültek. Amikor olyat láttam, amit még soha, amikor olyan helyen jártam, ahol még sose, amikor olyat éreztem, amit még soha, még azt is, amikor olyat ittam, amit még soha :D, no meg azt is, amikor Veletek voltam, kedves barátaim.

Szóval azért jó kis nyár volt ez, meg kell hagyni. :)
Legyen egy jó kis őszünk is - sok-sok új élménnyel! Húzzunk bele! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr5674457

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Teak Wood Bed 2019.03.22. 03:11:08

Boldog születésnapot Anneke van Giersbergen! - Fémcsajok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása