Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

Oldschool Madness élménybeszámoló

2009. január 24. - Latz von W.

Hát srácok, ezt aztán tényleg bánhatja, aki kihagyta. Azt mondom, az idáigi legjobb Neorave bulimon vagyok túl, nagyszerű volt!

Ami számomra gáz volt: 1.) Előtalin Thumpáéknak szevasszal köszönni :D, 2.) Megadta magát a gatyamadzagom, így volt, hogy combközépig csúszott nadrággal ugráltam, de nem zavart... :D
A helyről annyit, hogy mondjuk öt-hat éve, amikor még tök más stílusban mozogtam és rendszeres vendége voltam az E-Klubnak, nem hittem volna, hogy egyszer majd hardcore bulira térek ide vissza. Korrekt volt különben a hely szerintem.
Meglepődtem a partyzók nagy számán is, szerintem ez Neorave rekord volt. Mondjuk a nagy név, Tellurian miatt nyilván több gabber jött el a buliba, mint általában és talán a drum'n'bass miatt is betévedt pár nem raver arc.

A fellépőkről:
DJ Flatline és Vanda jó bemelegítő szettet produkált, igaz ekkor még nem nagyon lendült táncra a lábam, de nagyon jó volt ráhangolásnak.
Protonicnál aztán beindult az igazi buli. A Kitépték az alsórészemet és az Explorerst ugyan hiányoltam tőle, de összességében ötös.
Thumpa oldskool breakbeat hardcore-jai nem tudom miért nem tetszettek sokaknak, én kifejezetten élveztem, hiányoltam is idáig Neoraveről ezeket a zenéket. A szett második felére sem lehetett panasz, kitett nagyon magáért. Egyébként óriási arc, nagyon közvetlen. Tellurian szettjének közepe táján lehetett nálam a holtpont, kidőltem az egyik fotelbe, majdnem bealudtam, amikor valaki megrántotta a vállam és megkérdezte: Water? :D Don't stop, come on! :D És visszaugrottunk tombolni... :D
Tellurian: ahogy előbb írtam, nála már nem nagyon bírtam állva, szusszantam kicsit, de ahogy elnéztem nagyon bejött a gabbereknek. Jogos volt a hosszabbítás. Merthogy olyan jól sikerült a szettje, hogy blasterNOX idejéből negyed órát levágva rátolt még pár lemezzel... :D
Blasterre különben őszintén szólva már nem nagyon emlékszem, de biztos jó volt... :D
Futurewave hozta a szokásosat. Tihanyi Rave, To All Ravers In The World... zseniális zenék.
Az Allstarsra (ami Flatline-ból és blasterből állt) már jóformán járni nem tudtam. Nagy kár érte, mert király volt. Ez volt az igazi retróőrület, sok-sok mára már klasszikus rave számmal. A Hyper Hyper után leléptem, hogy elérjem a vonatom hazafelé, meg már amúgyis nagyon lefáradtam.

Összességében überfasza volt, ne adjuk lejjébb a színvonalat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr76906218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása