Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

The Meeting élménybeszámoló

2009. június 21. - Latz von W.

Remek kis buli volt ez megint, úgy tűnik ezek a Diesel-béli Neorave-rendezvények mindig jól sülnek el.

Neorave floor: Pont 23 órakor érkeztem meg - nagyon sajnálom, hogy kicsit lestrapáltan, ráadásul közvetlenül party előtt dugig zabáltam magam a WestEndben, így az első egy-másfél órában nem igazán tudtam aktivizálni magam... Pedig volt itt minden: Blümchen, Scooter, RMB, Kozmix, Party Animals, Marusha, stb., csupa nagyszerű klasszikus. Később azért szerencsére már fel is tudtam venni a tempót. :) Egyetlen negatívum, hogy ez a kisterem tényleg nagyon kis terem, volt amikor alig fértünk el.
Hands Up floor: Érdekes volt megint egy ilyen buliba keveredni, kicsit olyan volt számomra, mint egy ilyen időutazás, ugyanis mielőtt teljesen ráálltam volna a hardcore-ra, pont az ilyen zenéket szerettem, csak akkor még simán besoroltuk a dance kategóriába, vagy max. hard dance-nek hívtuk ezeket. Ráadásul pont itt, az egykori E-Klubban voltam akkortájt ha nem is  törzs-, de gyakori vendég. :)
Külön örömteli volt összefutni két barátnőmmel, akikről nem is feltételeztem volna, hogy itt fogok találkozni. Azt mondták nem igazán ez a stílusuk, de kíváncsiak voltak. Persze hardstyle-ról leléceltek mindketten, az már tényleg sok volt szegény electro house-hoz szoktatott csajoknak... XD :D
Hardstyle floor: Az abszolút meglepetés volt számomra. Idáig sem voltam a stílus ellensége, de ez most kifejezetten kurvajól esett. Nem gondoltam volna, hogy az éjszakám nagyobbik részét a nagyteremben ugrálva fogom eltölteni. :D Tényleg nagyon tetszett.

Levezetésképpen még 4 körül visszamentem a kisterembe, ahol Rikertől hallhattam pár klassz UKHC-számot is, aztán negyed ötkor leléptem, mert már járni alig tudtam. Hétvégére megint garantált az izomláz... :D

Megjegyzés: Illusztráció most azért nincs, mert idáig egyetlen képet sem találtam, amin rajta lennék. Beszarás, tényleg ennyire nem vagyok fotogén?! XD


Frissítés (2009-06-22): Közben mégiscsak találtam, kettőt is:

"Put jór hendz áp in dí eeer!!" :D XD

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr971198023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása