Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

Ma este UK Hardcore Experience

2010. március 12. - Latz von W.

 De nem nekem, ezt a Neorave-bulit inkább kihagyom. Mert hiába a 4 brit DJ, nem hiszem, hogy a Diesel Club kistermében akkorát lehet majd bulizni, mint Cruze legutóbbi látogatásakor a K2-ben. Főleg, hogy talán nagyobb lesz a külföldi lemezlovasok miatt az érdeklődés, én meg nem szeretem a "halfilék szardíniásdobozban" típusú partikat. Nekem tér kell, tudniillik ha én tombolok, akkor aztán igazán... :D Amúgy meg valahogy nagyon le vagyok fáradva, nem érzem magamban ma a bulit. Még úgy sem, hogy ez végre megint egy olyan buli, ahol kedvenc zenei stílusomat játszák (a UK hardcore underground mivoltából fakadóan ez nem túl sűrűn fordul elő). Hát igen, ilyen is van. Majd este a hiányérzet gyógyítására azért nagy valószínűséggel betolok egy Hardcore Adrenaline CD-t...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr611834663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása