Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Badacsonyi napló: 1. nap

2010. augusztus 16. - Latz von W.

Na, akkor ahogy megígértem, jöjjön egy kis visszapillantó badacsonyi nyaralásunkról!

Augusztus 2.

Szerencsénkre nem kellett nagyon korán kelnünk, mivel apu reggel előbb elvitte melózni a munkatársait, aztán olyan 10-11 körülre hazajött, felszedett minket és elindultunk. Azt hiszem, sokkal jobban jártunk így, mintha vonatozni kellett volna, már csak azért is, mert fater kommentárjait hallgatni vezetés közben a többi sofőrről a világ egyik legszórakoztatóbb dolga. De úgy mindenhez szokott ilyenkor lenni egy-két szava, a nap beszólása is tőle hangzott el, amikor a tűző déli napon egy országút szélén sétáló nem éppen testes emberkére azt találta mondani, hogy „ez is olyan vastag, elszárad két fa között!” :D

Egész hamar, kb. röpke három óra alatt leértünk Badacsonyra. A szállásunk nagyon szép helyen feküdt, egy hegyoldalban, remek volt a kilátás odafentről a Balatonra.

Odaérve apu meglepett minket egy kis útravalóval: egy tálca Rocky Cellar sörrel! Amit ezen a borvidéken azért nem akartunk nagy nyilvánosan felcipelni a szobánkba, meg különben is milyen képet festettünk volna magunkról a többi vendég előtt, azzal hogy már első nap egy rakat sörrel mászunk fel... :D Szóval kicsit átrendeztük a csomagokat és stikában becsempésztük. Tamásnak persze felcsillantak a szemei és nagy kő esett le a szívéről, hogy sikerült. :P Ezután érzékeny búcsút vettünk aputól, mi (én, Tamás, anyu) pedig kipakoltunk és kicsit kidöglöttünk, mert naaaagyon megfáradtunk a hosszú utazástól...

A lakás egyébként kicsi, de korrekt felszereltségű volt, három emberre pont elég. Később tettünk egy kis sétát a centrumban, a mólón, jómagam pedig beszereztem egy Casillas-mezt nagyon jó áron egy módfelett csinos eladónőtől. Megjegyzés: szerintem az illető azokkal a szemekkel és azzal a karosszériával bármit el tudna adni bárkinek... :) Az ifjú hölggyel sajnos nem fotózkodtam, de egyik példaképem mezében pózolva magamat meg tudom mutatni:

Az este kipróbáltuk a panzió nagyszerű szabadtéri konyháját. Óriási, úgy értem ÓRIÁSI adag kaját kaptunk! Még a kis adag is elég laktató volt, de én azért benyomtam egy nagy adag mézes-mustáros sertéstarját nyílt lángon sült krumplival. Isteni volt! Überelte a tavalyi berekfürdői gyrosokat is, pedig azok is már legendás népszerűségűek voltak azok körében, akik velünk nyaraltak. :)

Nagyjából ennyi történt első nap, folytatás a másodikkal holnap!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nussi 2010.08.17. 19:14:56

LaciSzívem, úgy adagolod ezt a nyaralós sztorit, mint patikus a gyógyszert :D

N.

Latz von W. 2010.08.18. 10:43:47

@Nussi: Túl nagy dózistól függővé válsz és életem hátralévő részének minden napján nyaralós sztorikat kell majd írnom neked. :D