Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

Badacsonyi napló: 3. nap

2010. augusztus 26. - Latz von W.

Augusztus 4.

Tanulva az előző nap hibájából, ezúttal nagy nehezen ugyan, de felkeltem reggelizni, nehogy megint kihagyjak valami finomságot. Nem is feleslegesen, amit kiemelnék, hogy nagyon finom kalácsból készíthettem szendvicset. De finom volt minden más is, el tudnám képzelni, hogy mindennap ilyen reggelit kapjak. :P

Délelőtt nem mentünk sehová, otthon pihentünk. A HírTV-n sikerült elkapnunk egy igen mókás jelenetet az egyik betelefonálós műsorban. Igen, a nap beszólása következik:

"Halló!... Én az Orbán Viktorral szeretnék beszélni!" XD

Nem tudom, miből gondolta a néni, hogy egy meg nem érkezett számlája (vagy mi) miatt Viktort kell keresnie, azt meg pláne nem, hogy kapcsolni is fogják neki. Ha egy pár évig nem születik hülye, akkor is marad épp elég ebben az országban...

Délután tettünk egy nagy sétát a centrumban és a parton. Végignéztük az ajándékos standokat, ettünk jégkását (én curaçaósat), fényképeztünk sok hattyút és vadkacsát, láttunk a mólón kikötő hajókat, és kicsit magunkba szippantottuk a Balaton levegőjét, miközben a hullámokat néztük. Videóm a mólóról:

Aztán persze megmártóztunk az egyébként nem túl meleg Balatonban is. A 22 °C-os hogy mondjam... elég frissítőleg hatott! :D

Este - ugye mondanom sem kell már? - nagy adag nagyon finom vacsorát kaptunk. Én a fokhagymás tengeri halfilére szavaztam, ami így nézett ki:

Csorgassátok csak a nyálatokat! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr742250303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása