Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

Az elmúlt egy hétben történt...

2010. szeptember 18. - Latz von W.

...csalódásként ért, hogy múlt vasárnap az USA megnyerte a Törökországban zajló kosárlabda-világbajnokságot. A torna kezdetén egy lyukas garast nem adtam volna ennek az amerikai c-válogatottnak a győzelmére. Aztán az igazán nagy sztárok távolmaradásával Kevin Durant valami hihetetlent játszott és nagyjából egymaga nyerte meg a vb-t az amiknak. Az általam döntőbe várt csapatok közül a spanyolokat már a negyeddöntőben kiejtették a szerbek, a litvánok legalább a bronzérmet megnyerték. A vb MVP-je a FIBÁ-nál nem meglepő módon Kevin Durant lett (22,8 pont, 6,1 lepattanó, 1,8 gólpassz), nálam inkább Luis Scola (Argentína) a maga 27,1-es pont- és 7,9-es lepattanóátlagával...

...Újpest-FTC 6:0. Nem kommentálom tovább, olvashattatok róla, ha máshol nem, hát itt, egy poszttal lejjéb. :)

...levágattam a hajam egészen rövidre, 3 mm-esre. Meguntam a szőkét. Egy ideig most ilyen rövid is marad, hadd erősödjön. Meg így minden reggel megspórolom a fésülködést, öt perccel tovább aludhatok... :D

...végre frissítettem a boavistás blogomat is, íme az új cikk, amivel már régóta lógtam: Visszapillantó: ilyen volt 2009/2010

...ami ezt a blogot illeti, elkezdtem kicsit átszabni a kinézetét. A koncepció az, hogy az egész dolog szűkebb hazám, Pilisvörösvár címerének színvilágát tükrözze.

...Anya nyert egy bulgáriai utazást!!! Szép nyarunk lesz jövőre. :)

...a suliban úgy tűnik, hogy lassan kialakul a végleges órarendünk. Elkezdhetem értelmesen beosztani a délutáni szabadidőmet, amibe mindenféleképpen be kell szorítanom némi spanyoltanulást (olyan szépen félreraktam tavaly az első leckénél a könyvet, hogy azóta sem vettem elő xD), no meg egy kis rendszeres testmozgás sem ártana.

...rákattantam a német techno-rapre. :D Hogy az meg milyen? Ilyen:

DISZKÓ POGÓ!!! ;D

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr82306231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása