Viele Wege führen nach Werischwar...

Ich bin Latz

Ich bin Latz

The Meeting - élménybeszámoló

2009. október 24. - Latz von W.

Először is: megint bekaphatja az összes barátomnak tartott ember, aki véletlenül pont nem tudott eljönni, nem volt kedve, pénze, vagy egyéb baja volt. Imádom, hogy úgy lehet rátok számítani. Bezzeg, ha valami divatzenés, lötyögős helyre hívtalak volna titeket, lefogadom mindenki ott lett volna... ..I., X_o ,.I..

Egyébként érdekes volt ez a buli, mert elsősorban a rave miatt mentem, és a hardstyle-on éreztem magam a legjobban. Azt hiszem, komolyan fontolóra fogom venni további Total Destruction partik látogatását... :D
Kezdem a negatívumokkal. Amit többen is írtak a rave.hu fórumán, hogy hangulatos, de nagyon szűkös volt a Neorave-floor, azt osztom, nem igazán jó tánctér a Diesel Club Garden-terme. Páran panaszkodtak a hangzásra is, én priváte ebből nem érzékeltem sokat, mondjuk igaz, hogy kivételesen keveset tartózkodtam a rave teremben. A pia továbbra is drága, üveges Gössert 550 forintért, szénsavas ásványvizet 350-ért kaptam. Az 1 óra körül kezdődő hardstyle battle viszont jó volt, voltak egész ügyes srácok. Ezután kezdődött a party lényegi része, a Total Destruction team kitett magáért. Szétugráltam a lábamat, nagyon hiányzott már egy ekkora tombolás. Azonkívűl megintcsak megállapítottam, hogy nagyon bejön a hardstyle, mint zenei stílus. A nap legjobb zenéje a Dark Oscillators Food For Woofers című száma volt, amit később zeneajánló című rovatomban majd be is fogok mutatni.

Összességében nem volt rossz buli, bár olyan kiemelkedően jónak sem éreztem, mint mondjuk az előző Meetingemet, vagy a májusi Neorave-et Lee UHF főszereplésével. Akárhogyis, azért csak megérte elmenni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://latz.blog.hu/api/trackback/id/tr261474136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása